Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Σοφία Δριστέλα: Η βασίλισσα των μπιζού


Μανία, υστερία, εμμονή. Αυτά είναι τα συναισθήματα που προκαλούν τα βραχιολάκια της Σοφίας Δριστέλα στις Ελληνίδες. Ολα ξεκίνησαν όταν η Κατερίνα Καινούργιου αποφάσισε να δωρίσει on air δέκα πολύχρωμα χειροποίητα βραχιόλια στην Ελένη Μενεγάκη. Εκτοτε, δεν υπάρχει κορίτσι ηλικίας από 5 έως 95 ετών που δεν τα έχει φορέσει


«Ποιες γνωστές Ελληνίδες έχουν φορέσει τα κοσμήματά μου;» μου λέει η Σοφία Δριστέλα και βγάζει το κινητό για να απαντήσει στο ερώτημά μου δείχνοντάς μου φωτογραφίες. Εκείνη τη στιγμή συλλογίζομαι ότι η απλή παράθεση των ονομάτων γεμίζει ένα δισέλιδο lifestyle ή τηλεοπτικού περιοδικού. Βλέπω εκατοντάδες φωτογραφίες που της έχουν στείλει οι διάσημες φίλες της φορώντας τις δημιουργίες της.

 «Ξέρεις πώς ξεκίνησαν όλα; Δούλευα ως ενδυματολόγος στην εκπομπή του ANT1 “Elatte” και οι ιθύνοντες του σταθμού μάς είχαν συμβουλεύσει να αποφεύγουμε τα ακριβά κοσμήματα, τις φίρμες με πανάκριβα καρτελάκια τιμών. Επρεπε να απευθυνθούμε στη μέση τηλεθεάτρια χωρίς να την προσβάλλουμε και να προκαλούμε την οργή της. Η εντολή ήταν να ρίξουμε τους τόνους. Κάπως έτσι, μου γεννήθηκε η ιδέα να φτιάξω τα πρώτα βραχιολάκια με υλικό τα πολύχρωμα πλαστικά κορδονάκια. Εβαλα στη Νάντια Μπουλέ 20 και δεν τα έβγαλε από πάνω της ολόκληρη τη σεζόν. Σχεδόν από την πρώτη μέρα που τα φόρεσε η Νάντια ξεκίνησαν τα τηλεφωνήματα στον σταθμό. Ρωτούσαν από πού μπορούν να τα αγοράσουν. Είχε σπάσει το τηλεφωνικό κέντρο. Εγώ ποτέ δεν φαντάστηκα ότι το χόμπι μου θα εξελισσόταν σε μια νέα επαγγελματική καριέρα», λέει ντροπαλά.

 Η Σοφία Δριστέλα δεν είναι ένα κορίτσι χαμηλών τόνων για τους τύπους και τα προσχήματα. Οταν μιλάει για τη δημοφιλία των κοσμημάτων της, κοκκινίζει και συνεχώς επαναλαμβάνει: «Δεν είμαι εγώ καμιά διάσημη, απλά πιάνουν τα χέρια μου από μικρή».


Η Σοφία είναι ταλαντούχα και εργασιομανής. Επί μία εβδομάδα προσπαθούσε να ξεκλέψει χρόνο από το επιβαρυμένο πρόγραμμά της για να κάνουμε τη συνέντευξη. «Τρέχω σε ραντεβού με πελάτες από το πρωί ως το βράδυ, αλλά επιτέλους κάνω αυτό που αγαπώ. Και είμαι ευτυχισμένη. Κουρασμένη αλλά ευτυχισμένη». Η Σοφία Δριστέλα μεγάλωσε σε ένα χωριό της Ελασσόνας, η μητέρα της ήταν μοδίστρα και της μάθαινε πλέξιμο, ράψιμο και να κρατάει το σαπουνάκι για να σημαδεύει τα πατρόν. «Ηξερα ότι κάποια στιγμή θα καταλήξω να φτιάχνω κάτι με τα χέρια μου. Μπορεί να σπούδασα Οικονομικά, να δούλεψα ως λογίστρια στον όμιλο Λιακουνάκου, σε διευθυντική θέση στην Ολυμπιάδα και σε συμβουλευτική εταιρεία δημοσίων σχέσεων, όμως πάντα πίστευα ότι θα ασχοληθώ με τη μόδα. Ξεκίνησα ως βοηθός ενδυματολόγου στο σίριαλ του ΑLPHA “Αν μ' αγαπάς”. Μεγάλο σχολείο και δωδεκάωρα ασταμάτητης δουλειάς. Ετρεχα στα γυρίσματα με τις παραμάνες στο στόμα, στα μαγαζιά να μαζεύω ρούχα, να σιδερώνω, να ράβω, να επιδιορθώνω. Ενιωθα λες και το έκανα μια ζωή αυτό το επάγγελμα. Η μια δουλειά έφερε την άλλη και κατέληξα στον ΑΝΤ1. Εκεί δουλεύω τα τελευταία χρόνια», διηγείται.

Η 11η Νοεμβρίου 2011 ήταν η μέρα που άλλαξε τη ζωή της Σοφίας Δριστέλα. Η ίδια θυμάται: «Η Κατερίνα Καινούργιου πήγε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη ως καλεσμένη. Αποφάσισε να της κάνει δώρο δέκα βραχιολάκια μου. Η Ελένη ξετρελάθηκε. Της οφείλω τα πάντα. Γυρίζοντας σπίτι μετά την εκπομπή της, βρήκα 3.000 μηνύματα. Με έψαχναν μέχρι και στις ξαδέλφες μου στο χωριό. Τότε αποφάσισα να το ψάξω πιο σοβαρά. Πήγα σε εκθέσεις, πειραματίστηκα με νέες συνθέσεις και διαφορετικά υλικά και σήμερα συνεργάζομαι με καταστήματα στη Ρωσία και την Αυστραλία - μέχρι και στην Ελβετία δίνω κοσμήματά μου. Εχει μεγάλη δύναμη η τηλεόραση. Γιατί έγιναν ανάρπαστα τα βραχιολάκια μου; Οι τηλεθεάτριες έβλεπαν τη Ναταλία Γερμανού, την Ολγα Φαρμάκη, την Ελενα Παπαβασιλείου, την Πηνελόπη Πλάκα, την Ευαγγελία Αραβανή, τη Χριστίνα Σάλτη, την Αθηνά Οικονομάκου, την Εύη Φραγκάκη, την Ειρήνη Παπαδοπούλου, την Ελένη Χατζίδου, την Τατιάνα Στεφανίδου να τα φοράνε και ήθελαν να τα αποκτήσουν κι αυτές. Ακόμη και θέατρο όταν πήγαιναν, για παράδειγμα, στην παράσταση του Μουτσινά, πάλι τα δικά μου βραχιολάκια έβλεπαν στις πρωταγωνίστριες. Τα ήθελαν. Είναι τρομερά οικονομικά. Με πλησίασαν και διαφημιστικές και με συμβούλευσαν να μη μιλώ πολύ στις πελάτισσές μου από τα social media, να γίνω απρόσιτη, να ανεβάσω τιμές. Εννοείται πως αρνήθηκα. Μέχρι και με την Εριέττα Κούρκουλου συνεργάστηκα στη φωτογράφηση της νέας κολεξιόν της». Το μυστικό της επιτυχίας της Σοφίας είναι το εξής: δεν σταμάτησε να δουλεύει στιγμή με όρεξη και χαμόγελο. Για πόσους αλήθεια μπορείς να πεις το ίδιο; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΛΑ τα σχόλια δημοσιεύονται αρκεί να μην είναι υβριστικά ή συκοφαντικά